Call-центр


   на виконання доручення Київського міського голови від 03.03.08 № (016) 8609 щодо врегулювання розгляду та відповідей на звернення громадян до Служби допомоги мера – киянам «Call-центр» комунальне підприємство «Київдорсервіс» інформує: - на підприємстві створено сектор по роботі із зверненнями громадян; - щотижнево проводиться аналіз характеру звернень громадян з метою виявлення систематичних проблем в організації дорожнього руху, а саме: - ремонт непрацюючих світлофорів - 20%; - впровадження світлофорних об’єктів -30%; - встановлення пристроїв примусового зниження швидкості руху транспортних засобів - 43%; - впровадження нерегульованих пішохідних переходів зі встановленням дорожніх знаків 5.35.1(2) «Пішохідний перехід» - 7%, і оперативного їх вирішення в межах статутних повноважень підприємства; - щотижнево на виробничих нарадах з керівниками структурних підрозділів підприємства розглядаються питання оперативності усунення недоліків в організації дорожнього руху, які надійшли з Call-центру за зверненнями громадян. З метою усунення недоліків в організації дорожнього руху, про які найчастіше повідомляють громадяни в своїх зверненнях до Call-центру, при розробці програм впровадження світлофорних об’єктів та пристроїв примусового зниження швидкості руху транспортних засобів були включені побажання громадян: - в Адресній програмі впровадження світлофорних об’єктів на 2009-2011 рр. – 86%; - в Адресній програмі впровадження пристроїв примусового зниження швидкості руху транспортних засобів на 2010-2011 рр., на базі переважної більшості звернень громадян – 91%; - всі відповіді на звернення громадян надаються в терміни відповідно до чинного законодавства; - для вирішення найбільш складних питань щодо організації дорожнього руху, порушених в зверненнях громадян, працівники КП «Київдорсервіс» оперативно виїжджають на місця, вказані у зверненнях; - працівниками сектору по роботі із зверненнями громадян систематично надаються консультації та роз’яснення громадянам стосовно письмових відповідей.
 
Контактний центр міста Кєева, телефон - 1551